Ramowy rozkład dnia
Grupa I – POZIOMKI – 3-4 latki – sala nr 9;
nauczyciele: mgr Daria Stepaniak (nauczyciel mianowany) – wychowawca
mgr Małgorzata Kaczorowska (nauczyciel dyplomowany)
Grupa II – KOTKI– 4-latki – sala nr 10;
nauczyciele: mgr Małgorzata Główczyk (nauczyciel mianowany) – wychowawca
mgr Małgorzata Kaczorowska (nauczyciel dyplomowany)
Grupa III – SÓWKI – 4-5-latki – sala 4;
nauczyciele: mgr Katarzyna Godzieba (nauczyciel mianowany)– wychowawca
mgr Małgorzata Kaczorowska (nauczyciel dyplomowany)
Grupa IV – SKRZATY – 5-6-latki – sala nr 3;
nauczyciele: mgr Dagmara Cąpała-Marek (nauczyciel dyplomowany) – wychowawca
mgr Edyta Mikocka (nauczyciel dyplomowany)
Grupa V – STOKROTKI – 4-5-6-latki – sala nr 5;
nauczyciele: mgr Agnieszka Jaworek (nauczyciel mianowany) – wychowawca
mgr Edyta Mikocka (nauczyciel dyplomowany)
mgr Beata Pisiałek (nauczyciel początkujący) – nauczyciel współorganizujący kształcenie
mgr Dagmara Cąpała-Marek (nauczyciel dyplomowany) – nauczyciel współorganizujący kształcenie
mgr Joanna Sawicka-Wymazała (nauczyciel dyplomowany) - nauczyciel współorganizujący kształcenie
6.00 – wszystkie dzieci przychodzą do grupy II (Kotki, sala nr 2 – DOMOFON 2
7.00 – grupy starsze (Sówki, Skrzaty i Stokrotki) przechodzą do sali nr 4 – DOMOFON 4
8.00 – wszystkie grupy w swoich salach
POZIOMKI – DOMOFON 1
KOTKI – DOMOFON 2
SÓWKI – DOMOFON 4
SKRZATY – DOMOFON 3
STOKROTKI – DOMOFON 5
15.00 – grupa I (Poziomki) przechodzi do sali grupy II (Kotki), sala nr 2 – DOMOFON 2
15.00 – grupa V (Stokrotki) przechodzi do grupy III lub IV (Sówki, Skrzaty), sala 3 i 4 – DOMOFON 3 LUB 4
16.00 – wszystkie grupy przechodzą do grupy II (Kotki), sala nr 2 – DOMOFON 2
I RANEK
6.00 – 8.00
– Schodzenie się dzieci w sali. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, opowiadanie historyjek obrazkowych. Inicjowanie rozmów z dziećmi na tematy zgodne z ich zainteresowaniami. Praca z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi, praca indywidualna i grupowa.8.00 – 8.20
– Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, manualne, słuchowe, wzrokowe, itp. Zabawy integracyjne, zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. Prace porządkowo – gospodarcze.8.20 – 8.30
– Przygotowanie do śniadania, czynności samoobsługowe i higieniczne.8.30 – 8.50
– Śniadanie. Kształtowanie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku, kulturalne zachowanie się przy stole.8.50 - 9.00
– Czynności samoobsługowe i higieniczne.II CZĘŚĆ DOPOŁUDNIOWA
9.00 – 11.20
– Realizacja zajęć dydaktycznych, kierowanych z całą grupą oraz niekierowanych wspierających całościowy rozwój dziecka, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Zabawy samodzielne w sali oraz przy niewielkim udziale nauczyciela; zabawy i zajęcia ruchowe, rytmiczne, umuzykalniające, zabawy z językiem obcym nowożytnym. Praca z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi, praca indywidualna i grupowa.Czynności samoobsługowe w szatni, wdrażanie do samodzielności przed wyjściem na świeże powietrze, ubieranie, rozbieranie. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zorganizowane zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze; uczenie zasad postępowania warunkujących bezpieczeństwo dziecka w ogrodzie i poza terenem przedszkola. Dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.11.20 – 11.30
– Przygotowanie do obiadu: czynności samoobsługowe i higieniczne.11.30 – 12.00
– Obiad. Kształtowanie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.III CZĘŚĆ POPOŁUDNIOWA