Ramowy rozkład dnia
Grupa I – KOTKI – 3-latki – sala nr 9;
nauczyciele: mgr Małgorzata Główczyk (nauczyciel mianowany) – wychowawca
mgr Małgorzata Kaczorowska (nauczyciel dyplomowany)
Grupa II – SÓWKI – 3-4-latki – sala nr 10;
nauczyciele: mgr Katarzyna Godzieba (nauczyciel mianowany)– wychowawca
mgr Małgorzata Kaczorowska (nauczyciel dyplomowany)
Grupa III – SKRZATY – 4-5-latki – sala 5;
nauczyciele: mgr Dagmara Cąpała-Marek (nauczyciel dyplomowany) – wychowawca
mgr Małgorzata Kaczorowska (nauczyciel dyplomowany)
Grupa IV – POZIOMKI – 6-latki – sala nr 4;
nauczyciele: mgr Daria Stepaniak (nauczyciel mianowany) – wychowawca
mgr Edyta Mikocka (nauczyciel dyplomowany)
Grupa V – STOKROTKI – 5-6-latki – sala nr 3;
nauczyciele: mgr Agnieszka Jaworek (nauczyciel mianowany) – wychowawca
mgr Edyta Mikocka (nauczyciel dyplomowany)
6.00 – wszystkie dzieci przychodzą do grupy II (Sówki) – DOMOFON 2
7.00 – grupy starsze (Skrzaty, Poziomki, Stokrotki) przechodzą do sali nr5 – DOMOFON 5
8.00 – wszystkie grupy w swoich salach
KOTKI – DOMOFON 1
SÓWKI – DOMOFON 2
SKRZATY – DOMOFON 5
POZIOMKI – DOMOFON 4
STOKROTKI – DOMOFON 3
15.00 – grupa I (Kotki) przechodzą do sali grupy II – DOMOFON 2
15.00 – grupa V (Stokrotki) przechodzą do grupy III lub IV – DOMOFON 4 LUB 5
16.00 – wszystkie grupy przechodzą do grupy II – DOMOFON 2
I RANEK
6.00 – 8.00
– Schodzenie się dzieci w sali. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, opowiadanie historyjek obrazkowych. Inicjowanie rozmów z dziećmi na tematy zgodne z ich zainteresowaniami. Praca z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi, praca indywidualna i grupowa.8.00 – 8.20
– Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, manualne, słuchowe, wzrokowe, itp. Zabawy integracyjne, zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu. Prace porządkowo – gospodarcze.8.20 – 8.30
– Przygotowanie do śniadania, czynności samoobsługowe i higieniczne.8.30 – 8.50
– Śniadanie. Kształtowanie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku, kulturalne zachowanie się przy stole.8.50 - 9.00
– Czynności samoobsługowe i higieniczne.II CZĘŚĆ DOPOŁUDNIOWA
9.00 – 11.20
– Realizacja zajęć dydaktycznych, kierowanych z całą grupą oraz niekierowanych wspierających całościowy rozwój dziecka, prowadzone wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania. Zabawy samodzielne w sali oraz przy niewielkim udziale nauczyciela; zabawy i zajęcia ruchowe, rytmiczne, umuzykalniające, zabawy z językiem obcym nowożytnym. Praca z dziećmi mającymi trudności oraz z dziećmi zdolnymi, praca indywidualna i grupowa.Czynności samoobsługowe w szatni, wdrażanie do samodzielności przed wyjściem na świeże powietrze, ubieranie, rozbieranie. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zorganizowane zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze; uczenie zasad postępowania warunkujących bezpieczeństwo dziecka w ogrodzie i poza terenem przedszkola. Dobór zajęć uzależniony jest od pogody i pory roku. Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.11.20 – 11.30
– Przygotowanie do obiadu: czynności samoobsługowe i higieniczne.11.30 – 12.00
– Obiad. Kształtowanie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami. Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie.III CZĘŚĆ POPOŁUDNIOWA